søndag 8. mars 2009

PTF- Praksis logg

Fredag 06.03.09
Arbeidsdagen startet kl.10.00, jeg gikk å tente lys i lyktene på utsiden og innsiden. Idag var det ikke så mange kunder som var på arbeidsplanen. Så vi satte oss ned med hversin kaffe og snakket litt om det frisørkurset vi skal på Mandag 09.03.09.

Etterpå så var det min tur å sitte i frisør stolen. Hun klippet meg og farget håret mitt imens satt hun å fortalte om mange klippe metoder og viste. Begrunnet hvorfor du skulle holde hånden sånn og sånn, for å beskytte ditt eget håndledd. Jeg fikk også anbefalinger av frisør sakser, og der kom Jaguar saksene høyest.

Hun dullet og holdt på med håret mitt i mange timer, og resultatet ble jeg fornøyd med:-)

Målet mitt for Mars måned er vedlikehold av utstyr, og HMS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar